۱۳۹۱ مرداد ۲۹, یکشنبه

بیست و هشتم مرداد را رها کنید ، ماهیت جمهوری اسلامی را بشناسانید!
از ,  محترم مومنی روحی
پنجاه و نه سال از واقعه 28 امرداد 1332 خورشیدی می گذرد ؛ هنوزکه هنوز است ، عده ای از هم میهنان ما ، بر سر موضوع آن رویداد که به کودتا تعبیرش نموده بودند ؛ با همدیگر به مشاجرات لفظی می پردازند . عده ای آن کودتای اتفاق نیفتاده را ، به پادشاه فقید ایران نسبت می دهند ؛ برخی دیگر از ایرانیان نیز ، تلاش دارند که آنرا به دکتر محمد مصدق نسبت بدهند . آنچه که مسلم است ، یک اتفاق بزرگ تاریخی در میهنمان به وقوع پیوسته ؛ که ملت ایران به سبب آن ، تا پایان عمر این جهان ، جهت کوتاه شدن دست پیر استعمار بریتانیای کبیر ، از بزرگترین منبع درآمد ملی خودشان ، که نفت ایران است سربلند خواهد زیست .
حال این عده که به دفاع از پادشاه فقید ایران ، یا از دکتر محمد مصدق ، همچنان مشغول تلف کردن وقت خویش هستند ؛ باید توجه داشته باشند ، هر چه که بوده تمام شده ؛ شایسته است در این برهه پر خطر زمانی ، که بدترین افراد این دنیا ، مملکت شان را اشغال نموده اند ؛ دست از سر شاه و مصدق بردارند ، و به این مهم بپردازند ؛ که چه کسانی هم اینک در میهن ما بر سر کارند و چه نقشه های ایران بر باد دهی را در سر می پرورانند ؟!
رژیم منحوس جمهوری پلید اسلامی ، که هیچ شباهتی به یک نظام حکومتی ندارد ؛ با طرح بسیار حساب شده دولتمردان کشورهای قدرتمند گیتی ، بر سر کار آمده اند ؛ و تمام هدفهای آکنده از غرضشان نیز این است ؛ که ایران را به شرایطی بنشانند ، که تا ملت آنرا از درون به جان بیاورند و تباه و بی اختیار بسازند ؛ و آنان را وادارند ، که بجای توجه به مصلحت های میهنشان ، دست به کارهای اشتباهی بزنند ، که ناخواسته آرمان پلید دشمنان ایران را تحقق ببخشند ؛ و آنان را به امیال شوم دیرینه شان برسانند !
این حکومت فاسد ، که با ظاهری اسلامی و دینی در ایران بر سر کار آورده شده است ؛ تنها چیزی که در چنته اش نیست ، دین از هر نوع آن است ! همانطوری که " بیهوده نهند نام زنگی کافور " ، و اسم کچلان را زلفعلی می گذارند ؛ نام این رژیم پوشالی و بری از نگرشهای واقعی دینی ، و برخاسته از افکار شیطانی چند کشور دیگر را ، که صدها سال است در پی دست یازیدن به کشور ایران می باشند ؛ آنانی را که نه مسلمان هستند و نه به هیچ دین دیگری متدین می باشند ؛ جمهوری اسلامی لقب بدهند !
دستیابی به این حقیقت ، زیاد هم مشکل نیست . به کارنامه سراسر حیله و نیرنگ و هزار رو بودن این یاغیان که با دقت بنگرید ؛ دستتان خواهد آمد که با چه جانورانی در تقابل هستید ؟!
اینها در طول این سه دهه و اندی ، درون کشور هزاران نفر را ، با دلائلی واهی به قتل رسانده اند ؛ که بیشترین آنها از شیعیان و مسلمانان خالص و بسیار معتقدی بوده اند . توجه اجمالی به ستمهائی که از سوی این قوم رذل و فاسد ، نسبت به ساکنان استانهای کرد و بلوچ نشین ، واقعیت بالا را بیشتر برایتان مسجّل خواهد نمود ؛ که اینها با همه ظاهر اسلامی که به خودشان داده اند ؛ کاملا ضد اسلامند و برای تخریب آن ، و سایر ادیان دیگر در میهن ما بر سر کار آمده اند !

با آنکه نگارنده این مطلب ، خودش به هیچ تدین خاصی مؤمن و متعهد نیست ، و جز ایمان راستین به آفریدگار هستی و پروردگار توانا ، هیچ امر دیگری را شایسته اعتقاد و گرایش داشتن به آن نمی داند ؛ ولی به وضوح به این حقیقت دست یافته است ، که کارگزاران رژیم آخوندی ، که بی تردید 75% ماهیت شان کمونیست و ضد خدائی است ؛ با صلاحدید اربابانشان ، به حکومت ایران دست یافته اند ؛ تا هر چه بیشتر بر ریشه دین اسلام ، به ویژه مذهب شیعه دوازده امامی آن ، که هشتاد درصد مردم ایران به آن معتقدند ؛ و نیز سایر ادیانی که عوام از آنان با نام اقلیت های مذهبی یاد می کنند ، تیشه نیستی و فنا بزند ؛ و برای همیشه نابودشان کند !
می دانم که در لحظه نخست ، پذیرفتن چنین امری مشکل به نظر خواهد رسید ؛ اما با اندکی اندیشه صحیح ، و میدان دادن به پندارهای جویای واقعیت ، به راحتی به حقیقتی دست خواهید یافت ؛ که استدلال بالا را برایتان بدون تردید و هرگونه شک و شبهه ای جلوه گر خواهد ساخت !
در بلوچستان به بهانه ظاهری مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ، بر مردمان آنجا می تازند ؛ و صدها نفر از آن مردمان  بی گناه را ، به اعدام محکوم می سازند ؛ و به فجیع ترین شکلی به قتل می رسانند !
در استانهای کردنشین کشور هم ، به دلائلی من درآوردی ، بر آن ایرانیان اصیل که با حمله اعراب ناگزیر به پذیرش دین اسلام شده اند  یورش می برند ؛ و مردمان بی گناه آن سامان را نیز ، با احکام اعدام ، از هستی شان ساقط می نمایند !
در آذربایجان زلزله حادث می شود و هزاران نفر آسیب می بینند ؛ آقایان ککشان هم نمی گزد ؛ و به زندگی عادی خویش ادامه می دهند !
در استان لرستان ، کوچکترین اقدامات رفاهی برای مردمان آن مرز و بوم به وجود نمی آورند ؛ و در خطه زرخیز خوزستان نیز ، مشابه دیگر استانهای یاد شده ، چنین اعمال وحشیانه ای را انجام می دهند ؛ که تا هر بیشتر بر تعداد ناراضیان بیفزایند !
همه این کارهای خبیثانه را ، با اهدافی از پیش تعیین شده به انجام می رسانند ؛ که تا هر چه زودتر ، از مردمان ساکن در این مناطق مهم ایران ، ناراضیانی را به وجود بیاورند ، که از شدت نارضایتی و قهر و غضب علیه حکومت وقت ، که ظاهری اسلامی را نیز با خودش یدک می کشد ؛ تصمیمات خطرناکی را اتخاذ بکنند ؛ و برای تکه پاره نمودن ایران یکپارچه بکوشند !
آقایان مصدقی ها ، طرفداران شاه فقید و نظام پادشاهی ، بیائید قبل از پرداختن به هر اختلاف و امر دیگری ، بجای درجا زدن در موضوعی که پرداختن به آن کوچکترین نفعی برای بهبود وضعیت کنونی میهنمان ندارد ؛ گرد هم بیائید ؛ تا با یکی شدنتان ، به دشمنان قسم خورده سرزمین باستانی تان ، فرصت تحقق بخشیدن به آرمانهای شوم شان را ندهید !
ایران در خطر تجزیه قرار گرفته است ؛ و شما بدون توجه به این امر مهم و حیاتی ، جسد نیمه خاک شده آن دو نفر ایرانی میهن پرست را ، در گورهایشان می لرزانید . آن دو ایرانی واقعی ، ( شاهنشاه آریامهر ، و دکتر محمد مصدق ) از کسانی بوده اند ؛ که حفظ تمامیت ارضی ایران ، در بالای لیست اهداف والای ایشان قرار داشته است . اما شما که سنگ حمایت و دفاع  از یکی از آن دو قهرمان ملی میهنمان را بر سینه تان می کوبید ؛ نا دانسته به دشمنان سرزمین اهورائی مان ، فرصت می دهید که همچنان در کشور ما بتازند و بکشند و بدزدند و ببرند ؛ چون خیالشان راحت است که صاحبان واقعی و اصلی این سرزمین ، چنان محو موضوعات مربوط به چندین دهه پیش می باشند ؛ که وقت کوبیدن دشمنان میهنشان را ندارند !
اگر قبول ندارید ؟ به نتیجه اهداف " شاهی " و " مصدقی " بودنتان در طول این سالها بنگرید ؛ که همه وقت گرانبهایتان را ، بر سر مباحثات بی حاصل بر سر این موضوع تلف نموده اید ؛ و در این ارتباط ، متأسفانه به دشمنان ایران مجال داده اید ، که با بر سر کار آوردن چنین شیاطینی در ایران ، و با ابزاری به نام آخوند و حکومت اسلامی او ، بنیان یک سرزمین باستانی ، که شهروندانش از اهورائیان پاک نژاد ، و از یکتاپرستان حقیقی جهان هستند ؛ در معرض خطر نابودی و از هم پاشیدگی قرار بگیرد !
از ,  محترم مومنی روحی 
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed