۱۳۹۲ تیر ۱۰, دوشنبه

آقای محمد مصطفائی، کلاغ با سپید کردن بال و پرش کبوتر نمی شود!



بعضی ها چنان فرصت طلب تشریف دارند، که با رخ دادن هر اتفاق جدیدی، بنیان فکری خویش را تغییر می دهند؛ و همچون باد به هر طرفی که جاذبه زمین آن را به طرف خود بکشاند، به همان سوی متمایل گشته و خودشان را به آن متصل می نمایند. در جامعه ما اصطلاحا به اینگونه از افراد < ابن الوقت = پسر زمان > می گویند. یعنی کسی که هر لحظه به سمت خاصی گرایش یافته، و تا رویداد غیرمنتظره بعدی از کنار آن تکان نخواهند خورد!

برای انسانهای شرافتمند، هرگز چنین خلق و طینتی پسندیده نیست و چنین نخواهند نمود. اما آنانی که نان را به نرخ روز میل می فرمایند؛ همینکه ببینند نفع شان در سوئی دیگر است، بلافاصله از جانب حق و حقیقت جدا می شوند، و خودشان را به آن جائی که منافع شخصی ایشان را برآورده کند می رسانند!

آقای محمد مصطفائی وکیل پایه یک دادگستری، که تا یکی دو سال پیش به خاطر موکل زندانی ایشان، بانو سکینه محمدی اسکندری، که از سوی دادگاه جمهوری اسلامی به سنگسار شدن محکوم گردیده بود؛ به شهرتی دست یافت؛ و در اثر فعالیت هائی که برای نجات دادن خانم اسکندری می نمود، همانند موکل خویش نامش تا مدتها بر سر زبانها جاری و در بیشتر نشریات خبری مطرح می شد؛ خودش هم مدتی مهمان زندان های رژیم بیدادگر اسلامی بود؛ تا آنکه در یک فرصت مناسب از کشور گریخت و در یک سرزمین امن در اروپا اقامت یافت. اکنون دم از بی وفائی می زند و با آنکه مرد قانون است، در حال ناحق جلوه دادن یک حقیقت آشکار است!

شنیده می شود که نامبرده، اخیرا به اعلامی نادرست دست زده، و متأسفانه پای را از میدان صداقت فراتر نهاده، و به دروغ مطلبی را که مانند روز بر همگان آشکار و مسجّل گشته را تکذیب نموده است. گویا ایشان در رابطه با پیشنهاد شاهزاده رضا پهلوی مبنی به انجام شدن مرحله محاکمه رهبر حکومت جمهوری اسلامی، به عنوان جنایت علیه بشریت به دادگاه بین المللی لاهه را امری انجام نیافته تلقی نموده است!

ظاهرا ایشان با اینکه خودش در مسائل مربوط به قوانین بین المللی احاطه دارد؛ فراموش کرده که یک محکمه هر قدر هم که بی در و پیکر باشد؛ هیچ شکایتی را بدون داشتن سند معتبر به انجام نمی رساند؛ چه رسد به یک دادگاه مشهور بین المللی مانند دادگاه لاهه در کشور هلند، که از پایان جنگ دوم جهانی تأسیس گشته و به چنین دعاوی حقوقی رسیدگی می کند؛ هرگز بدون داشتن یک مدرک معتبر از مسأله و شکایت مورد رسیدگی دادگاه، به آن نمی پردازد. هرچند که آن پیشنهاد، از سوی شخصیتی مانند شهریار ایرانزمین شاهزاده رضا پهلوی به این دادگاه ارائه شده باشد!

هنوز عکس و فیلم و گزارش مراسم حضور شاهزاده در شهر لاهه در کشور هلند، با تفصیلات کامل نزد ایرانیان میهن پرست مقیم این سرزمین موجود است. تردیدی وجود ندارد، که شخص شاهزاده خودشان هم به اندازه کافی در این ارتباط سند و مدرک دارند؛ و صد در صد از ارائه شکوائیه خویش در رابطه با محاکمه شدن سید علی خامنه ای به عنوان جنایت در ایران و کشتار فرزندان بی گناه میهن ما به دادگاه لاهه، رسید و سند معتبر را دارند.

آقای مصطفائی، وکیل پایه یک دادگستری جمهوری اسلامی، اگر با منصوب شدن حسن روحانی رئیس جمهوری منتصب خامنه ای، راهی برای مراجعت به کشور و ابقاء خود در پست وکالت را به دست آورده اید؛ خیر پیش، بروید و با استفاده از رابطه هائی که سراغ دارید، بدون نیاز به ضابطه، که اصولا در این رژیم استبدادی معنائی از اعراب ندارد؛ شما هم یک بار دیگر شانس خودتان را امتحان بفرمائید!

اما هرگز از یاد نبرید، کلاغ هر اندازه که تلاش نماید تا همه بال و پر سیاه خودش را، با هر رنگ و ماده ای سپید بگرداند؛ باز هم نخواهد توانست کبوتری سفید بشوید و پیام صلح و عدالت را به دیگران برساند!
تابستان 2572 آریائی هلند
محترم مومنی روحی
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed