۱۳۹۰ بهمن ۱۶, یکشنبه

برنامه ریزی برای حمله نظامی علیه تاسیسات اتمی جمهوری اسلامی


روزنامه ( بیلد سایتونگ) چاپ آلمان که اکثرا خبرهای 
جنجالی و موثق را فاش میکند در شماره امروز یکشنبه  
5/2/2012 خود نوشت حمله به ایران برخلاف مورد 
افغانستان با اجازه سازمان ملل همراه نخواهد بود .
در چنین شرایطی مشارکت آلمان در این جنگ در میان 
رای دهندگان به زیان ائتلاف حاکم در این کشور تمام 
خواهد شد . که ترجمه آن  در زیر به آگاهی میرسد.
جنگ در خاور میانه وجود دارد؟

Atoman ایران - خب محل - tans ها.  در اینجا غنی سازی اورانیوم برای کلاهک هسته ای

جنگ در خاور میانهاسرائیل در حال برنامه ریزی اقدام نظامی علیه ایران

تاسیسات نطنز هسته ای ایران. در اینجا غنی سازی اورانیوم برای کلاهک هسته ای
2012/02/04  - 00:06 ساعت

این آسمان خراش، که در آن ژنرال های اسرائیل برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران برنامه ریزی شده است، "کوه یخ" نامیده می شود. 16 طبقه، وزارت دفاع در تل آویو بالا.
اما بخش بزرگی از دفتر مرکزی در پناهگاه زیرزمینی پنهان شده ...
اهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل در چند هفته آینده دستور حمله است؟
به گزارش "واشنگتن پست" نگه می دارد لئون پانتا، دفاع ایالات متحده، "به احتمال بسیار زیاد برای حمله به اسرائیل در ماه آوریل، مه یا ژوئن ایران است."
دلیل: برآورد سازمان های اطلاعاتی اسرائیل که ایران در حال حاضر به اندازه کافی در اواخر تابستان ازاورانیوم غنی شده برای بمب ممکن است. و رهبران ایران ، محمود احمدی نژاد به تهدید " اسرائیل را به محو از روی نقشه ».
در ملاقات با خارجی وزیر گیدو وستروله (FDP) در تاریخ پنجشنبه ساخته شده آن را به باراک روشن است که اسرائیل است نیز متحد نزدیک صرفا نه صحبت کردن در برگ، هنگامی که آن را به امنیت ملی در خطر می آید: "ما به بحث طرح ما حمله است عمومی نیست، نه حتی بین ما،" گفت: باراک مشرف وستروله. "ما از اغلب تبادل نظر.
واقعیت این است که یک حمله است تا با دستیابی به سلاح های هسته ای، اسرائیل به سختی می تواند مقابله.
حمله هسته ای ایران، این کشور کوچک (به اندازه هسه) غیرقابل زیست، تقریبا محو کند. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، آن را روشن می سازد که چرا: "ما به ایران اجازه خواهد داد که یکبمب هسته ای ساختمان است. "
اما حمله ی «پیشگیرانه» ی اسرائیل نیز می تواند آتش زدن در خاور میانه آغاز کند.
سازمان تروریستی حزب الله مورد حمایت ایران می تواند هزاران راکت از لبنان به اسرائیل شلیک کند. مراکز اقتصادی دبی، دوحه و ابوظبی در طیف وسیعی از موشک های میان برد ایران هستند.
»ولفگانگ Ischinger، رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: بیلد:" ما باید خطر جنگ را مشاهده کنید.اما من امیدوارم که تمام طرف ها به اندازه کافی عقل سلیم در جای خود برای جلوگیری از این است.باید سریعا یک تهاجم دیپلماتیک برای جلوگیری از بدترین است. "
وزیر دفاع اسرائیل، باراک از تصمیم گیری های دشوار جنگ و صلح می گوید: "اگر فرماندهان نظامی ما نگاه کردن، نخست وزیر و من آنها را ببینید. اما وقتی که نگاه کردن به ما می بینیم که فقط در آسمان ...
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed