۱۳۹۱ مهر ۱۱, سه‌شنبه

رضا پهلوی: شورای ملی تیر نهایی است که من شلیک کرده ام و باید به هدف بخورد، راهی غیر از این نداریم

گفتگوی شهریار ایران در برنامه , افق , صدای آمریکا سه شنبه یازدهم مهرماه 1391
موضوع  برنامه : بحران ایران و نقش اپوزیسیون 



بزرگترین دشمن مردم در حال حاضر، بی تفاوتی است

 من می خواهم وکیل مردم باشم در مقابل دولت ها و نه وکیل دولت ها در مقابل مردم، این رسالتی است که از روز اول به آن اعتقاد داشتم.

11 مهر  شاهزاده رضا پهلوی در گفتگویی با سیامک دهقانپور در برنامه «افق» صدای آمریکا بار دیگر بر اهداف خود مبنی بر یک اتحاد فراگیر و فرامسلکی جهت تأمین شرایط دمکراتیک برای برگزاری انتخابات آزاد تأکید کرد.  رضا پهلوی در این گفتگو به توضیحات مشروحی درباره «شورای ملّی» و منشور پیشنهادی آن پرداخت و نافرمانی مدنی و مبارزه بدون خشونت را تنها راه درست برای رسیدن به اهداف منشور پیشنهادی شورای ملّی عنوان کرد. وی  آشتی ملی و عفو عمومی را دو کارپایه مهم در دوران پس از فروپاشی رژیم جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد به وابستگان رژیم باید این اطمینان را داد که اگر از جمهوری اسلامی روی برگردانند، آغوش مردم به روی آنها باز است و آنها در ایران آینده از امنیت سیاسی و اجتماعی برخوردار خواهند بود.



به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed