۱۳۹۲ مهر ۱۰, چهارشنبه

پاســـخ اوبامـــا بـــه روحانـــی !

ای فریدون خان روحانی شده

شعرهایت بند تنبانی شده

گودِ تو مورنینگ و مورنینگِ تو گود

نامه ات ما را بسی حیران نمود

سالها بودی تو در پستو نهان

سیدعلی اینک تو را کرده عیان

من گمان دارم ترا ای خنده رو

سیدعلی آورده بهر گفتگو

تو همان بودی که در بحث اتم

روضه میخواندی توی فردوی قم

چون تو بودی پیرو خط امام

کرده ام "فالو" تو را بنده مدام

من خودم یک شیعه زاده بوده ام

از طرفداران حزب توده ام

من برای حفظ تنبان خودم

مدتی هستش که لامذهب شدم

تو برای وقت کشتن آمدی

"جاست فور" خر کردن من آمدی

چون هنوز آماده نَبوَد بمبتان

لاجرم می جنبد اکنون دمبتان

سراینده : حسین پویا .
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed