۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

گروگانگیری پدر بجای پسر وبلاگنویس توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی .












نام : یاشار خامنه 
نام : مستعار ( یاشار نقی پژوه ) دانشجو و وبلاگنویس . 
جرم : شرکت در کمپین ( یادآوری امام نقی به شیعیان )
بنا به گزارش این دانشجوی جوان.
 ماموران وزارت اطلاعات پدر این جوان ایرانی را درداخل کشور به جرم  وبلاگنویسی و شرکت پسرش در کمپین  ( یادآوری امام نقی .....) بگروگان گرفته و تهدید کرده اند که  اگر پسرش به ایران برنگردد پدر را به جای پسر مجازات خواهند کرد .
خلاصه ئی از گزارش  یاشارخامنه .
به نام آزادی من «یاشار خامنه» هستم که در فضای مجازی با نام مستعار «یاشار نقی پژوه» شناخته می شوم و در خارج از کشور دانشجو هستم. از روزی که «کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان» شروع به کار کرد به همراه بسیاری از جوانان ایرانی به طنز نویسی برای به چالش کشیدن مسائل خرافی مشغول هستم. امروز که این نامه را می نویسم پنج هفته است که پدرم گروگان وزارت اطلاعات است. چرا که نه وکیل دارد، نه پرونده ای تشکیل شده و نه اینکه حق ملاقات با خانواده را دارد. تنها جرمش این است که پدر من است. چند روز پس از دستگیری پدر، مادرم با من تماس گرفت و گریه کنان و شیون کنان گفت که می خواهند پدرت را اعدام کنند و سپس خواهرم گفت که بر اساس خواسته وزارت اطلاعات، باید از خودت فیلم بگیری و ابراز ندامت کنی و برای آنها بفرستی. من نیز به خاطر خانواده ام تن به چنین خواسته ای دادم، اما مامورین وزارت اطلاعات علی رغم اینکه به خواسته آنها تن در دادم، پدرم را رها نکردند. حتی دریغ از سر سوزنی کاهش فشار بر روی خانواده من! در آخرین تماسی که با مادرم داشتم مطلع شدم که او را هم تهدید به دستگیری کرده اند و گفته اند خودش را هم به زودی پیدا می کنیم و به سزای اعمالش می رسانیم.

این جانب  بعنوان عضوی کوچک از کانون وبلاگنویسان ایران این عمل ماموران 
رژیم را محکوم کرده و از همه  انجمن های حمایت از آزادی بیان و قلم درخواست حمایت از این
جوان ایرانی  را دارم .
کاوه  سراج  .  26/6/2012

منبع خبر :
freemyfather

http://www.facebook.com/Emam.Naghi/posts/252548338194418?ref=notif&notif_t=share_reply
freemyfather     















به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed