۱۳۹۱ تیر ۵, دوشنبه

اگر عاقل باشیم باید این پروژه را بهانه مرگ رژیم آخوندی قرار بدهیم !




















آیا ملت ایران ، بخصوص درونمرزیها ، به عمد خودشان را به آن راه زده اند ؟

خبر ساختن درمانگاه 18 طبقه " قمر بنی هاشم " از سوی جمهوری جنابتکار اسلامی در کربلا ، همچون تیری در قلب عاشقان ایران می نشیند ؛ و زجر کشیدن ایشان از ستمهای این رژیم ددمنش ، و تأسف خوردنشان از بی خیالی و بی تفاوتی بعضی از هم میهنان را افزونتر از پیش می نماید . مسلما اگر این خبر به بیرون درز نموده و به گوش ما می رسد ؟ قبلا در رسانه های داخل مملکت هم انتشار یافته و بسیاری از مردم درون کشورمان هم ، آنرا دیده و خوانده اند . پس چرا هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداده اند ؟!

آیا این حق ملت ایران نیست ، از حکومت شان جویا بشوند که این کار را در شرایط کنونی ، و در موقعیتی که روزانه صدها کارگر ایرانی از کار بیکار می شوند ؛ و هزاران نفر از مردم ایران به خاطر عدم امکانات کافی پزشکی در شهرهای کوچک و روستاهای کشور ، این جلوه فروختن های مزورانه رژیم تبهکار اسلامی برای چیست و چه معنائی دارد ؟!

شاید پاسخ این باشد که برای هر حرکتی نیاز به یک رهبر و لیدر مجرب وجود دارد . این همان جوابی است که تا ابد این از خدا بی خبران را بر اریکه قدرت نگاه خواهد داشت ؛ تا روز به روز بر خشونتها و نامردمی های خودشان نسبت به همین مردم بیفزایند !

اتفاقا رجل سیاسی جمهوری اسلامی ، به خاطر همین نقاط ضعف مردم ایران است که تا به حال توانسته اند بر مرکب مراد سوار باشند و تندتازی هم بکنند . واقعا چرا باید منتظر یک رهبر بود ؟ آمدیم و هیچگاه کسی چنین نکرد و برای هدایت مردم به سوی اهداف آزادیخواهانه شان اعلام آمادگی ننمود ؛ آیا باید باز هم منتظر کسی ماند تا چنین بکند ؟

براساس گزارش علی حیدری معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمهوری ننگین اسلامی ، به خبرگزاری مهر ، گفته که آنها تصمیم دارند ، شروع عملیات این پروژه را با حضور مسؤلان هلال احمر ایران و عراق ، و نیز مرکز پزشکی حج و زیارت ، در نیمه شعبان آغاز نموده و کلنگ آنرا به زمین بزنند . وی افزوده که اعتبار اجرای این طرح 5 میلیارد تومان است ؛ که 2 میلیارد آن توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات ، و 3 میلیارد بقیه به وسیله سازمان هلال احمر ایران پرداخت خواهد شد !!

طرح ساختن این درمانگاه 18 طبقه ، که به وسیله پیمانکاران ایرانی به انجام خواهد رسید ؛ و ادعاهای دو سوی قضیه از این طرح ، مفهوم ضرب المثلی را در ذهن آدمی تداعی می کند ؛ که قبل از هر چیز رندی خاصی در آن به نظر انسان می آورد . در مثال مورد نظر آمده است : " کارکردن خر و خوردن یابو " !! ظاهرا پیش از این دولت عراق در مورد مالکیت زمین این درمانگاه ، با مسؤلان هلال احمر ایران به گفتگو پرداخته ، و در این رابطه میانشان مشکلی پدید آمده بوده است . زیرا همین فرد ، علی حیدری به خبرنگار مهر گفته بوده ، مشکل حقوقی مالکیت زمین و ملک این درمانگاه ، میان هلال احمر ایران و عراق برطرف شده است . پس مشکل و اختلاف هم وجود داشته ، که به پندار من هنوز هم وجود دارد . چرا که هر دو طرف موضوع رند تشریف دارند و تلاش می کنند که تمام منافع در هر زمینه ای را برای خودشان قائل بشوند و به نام خودشان تمام بکنند!

یکی باج می دهد ، آن دیگری هم طمعش را دوچندان نموده و بیش از حقش می خواهد ! در این میانه ، آنانی که هیچوقت کوچکترین حق و حقوقی ندارند و همواره باید سکوت بکنند ؛ ملت ایرانند که خودشان هم طالع خویش را سیاهتر نموده و اجازه می دهند که تا این یاغیان دغل ، هست و نیست شان را به یغما ببرند .

بالاخره زمانی فرا خواهد رسید ، که همگی خود را سرزنش نموده و باورشان بشود ، که چه روزهای طلائی و موضوعات ارزشمندی را با بی تفاوتی هایشان ، از دست داده و به تاراج بدخواهان ایران سپرده اند ! ولی بدون تردید چنانچه آن روز هم فرا برسد ، ما عادت کرده ایم که همیشه تقصیرات را بر گردن دیگران و گذشتگان و پدرانمان بیندازیم . نکته هم همینجاست ، تا خطاهایمان را نپذیریم و در صدد جبران مافات بر نیائیم ؛ کاسه همین کاسه خواهد بود و آش هم همین آش .

تابستان 2571 آریائی هلند
محترم مومنی روحی.
منبع خبر: 
آغاز ساخت درمانگاه 18 طبقه در کربلا
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed