۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

اشاره ئی به مصاحبه خانم فرنگیس محبی خبرنگار تلویزیون یورو نیوز فارسی با رضا پهلوی



شورای امنیت و رسیدگی به شکایت رضا پهلوی از رهبر ایران


امروز تلویزیون یورو نیوز  رسانه خبری رسمی  اتحادیه اروپا که به 10 زبان زنده دنیا از جمله فارسی  برنامه های خبری
خود را از کشور فرانسه بصورت 24 ساعته پخش میکند توسط خبرنگار خود فرنگیس محبی مصاحبه ئی را با رضا پهلوی بمناسبت ارسال شکایت ایشان از علی خامنه ئی رهبرجمهوری اسلامی بعنوان ارتکاب جنایت علیه بشریت به اعضای کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد انجام داده . 
ایشان پرسشهای مطرح شده از سوی خبرنگار یورو نیوزرا  که شاید برای اکثریت هم مینهان نیزدانستن پاسخ آنها مهم باشد بطور صریح و منطقی پاسخ داده اند .
شاهزاده  در جواب پرسش خبرنگار که شاید برای خیلی از هم میهنان  نیزدر این شکایتنامه مهم باشد و آن اینکه . با توجه به اینکه  جمهوری اسلامی جزو کشورهای امضاکننده  اساسنامه رم نمیباشد چگونه میتوان به قابل اجرا بودن این شکایت امیدوار بود میگویند بهمین خاطر این نامه به نمایندگان اعضای شورای امنیت ارسال شد که در صورت تصویب در این شورا آنها میتوانند آنرا به دادگاه کیفری بین المللی لاهه برای رسیگی ارجاع نمایند.  لینک کامل این گفتگو را برای آگاهی هم میهنان  در زیر این نوشتار بصورت شنیداری و نوشتاری   قرارداده ایم. به امید اینکه دنیا و بویژه نهادهای بین المللی به این صدای دادخواهی ملت ایران واکنش عملی نشان داده و به همه دیکتاتور های جهان ثابت نمایند که زمان پایمال کردن حقوق بشر در جهان امروز گذشته است . 

http://persian.euronews.net/2012/01/25/audio-web-interview/
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed